Оліївська громада
Житомирська область, Житомирський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація від КЗ "Центр надання соціальних послуг Оліївської сільської ради"

Дата: 15.01.2021 13:45
Кількість переглядів: 704

На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних  послуг відповідно до наказу від 04.12.2020 року № 81  «Про проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги догляд вдома» в комунальному закладі «Центр надання соціальних послуг Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області» у період  з 07.12.2020 року по 11.12.2020 року  було  організовано і проведено внутрішню оцінку якості та моніторинг соціальної послуги догляд вдома. 

 

Для вивчення думки щодо якості надання соціальної послуги, які надаються комунальним закладом використовувались такі методи оцінки: опитувальник, який  заповнюється з метою отримання відгуків стосовно організації та надання соціальної послуги догляд вдома.. В опитуванні взяли участь 22 отримувача соціальної послуги догляд  вдома. Опитування проводили члени Комісії проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги догляд вдома методом інтерв’ювання.

Оцінка якості соціальної послуги визначалась із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг застосовувались показники якості соціальної послуги такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувачів послуги, професійність.

    Проаналізувавши думку отримувачів соціальних послуг на питання опитувальників, можна зробити висновок, що:

  • адресність та індивідуальний підхід : згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (згідно індивідуальних планів - 100 %); всі особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальної послуги догляд вдома, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальних послуг; своєчасно проводиться повторне визначення індивідуальних потреб. Показники, як адресність та індивідуальний підхід, повністю задовольняють потреби отримувачів – 100,0%;
  • результативність: згідно проведеного опитування, в т.ч. і телефонного, 100% опитаних підопічних задоволені  рівнем надання соціальної послуги догляд вдома, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувачів соціальних послуг у процесі надання порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались;
  • своєчасність: показник своєчасність (98%);

     Показник своєчасність (98%) знижений на 2% за рахунок несвоєчасності прийнятого рішення  щодо надання соціальної послуги догляду вдома, причина – несвоєчасне надходження  документів, а саме: медичного висновку про здатність до самообслуговування та потребу в сторонній допомозі.

  • доступність та відкритість: показник доступність показав, що 100 % опитаних задоволені доступністю та відкритістю наданих соціальних послуг;

     Розташування Центру є вдалим, він знаходиться в центрі села Троковичі зі зручним транспортним сполученням. Біля будівлі розташовано паркувальний майданчик, розрахований приблизно на 8 автомобілів.

     Приміщення й кабінет знаходяться на першому поверсі двоповерхової будівлі, що є безумовно позитивом для відвідувачів

     Вся зона надання соціальних послуг розташована у  окремому кабінеті, що відповідає основним засадам зручності для відвідувачів та прозорості роботи Центру.

    Сектор очікування обладнано місцями для сидіння на 4-5 осіб.

         Регулярно публікуються  статті та висвітлюються матеріали на сайті сільської ради про роботу  центру та надання соціальних послуг громадянам похилого віку та інвалідам.

  • зручність: 100% отримувачів задоволені зручністю надання соціальної послуги догляд вдома; надання соціальної послуги догляд вдома, здійснюється  згідно графіків відвідувань, які узгоджуються з отримувачами послуг та коригуються в залежності від ритму життя підопічних; графіки відвідувань соціальними робітниками складаються, відповідно до потреб підопічних; усі соціальні робітники забезпечені велосипедами, закупленими за кошти сільської ради, це дає змогу надавати послуги вчасно та в повному обсязі;

            Послуги  підопічним надаються згідно узгоджених індивідуальних планів з отримувачами послуг в залежності від їх потреб, але віддаленість проживання підопічних спонукає до значних витрат часу на дорогу від одного підопічного до іншого, особливо у зимовий період.

  • повага до гідності отримувача соціальної послуги:  (100%) під час проведення внутрішнього моніторингу (згідно опитувальників Додаток 2 до наказу №81 від 04.12.2020 року та згідно проведених опитувань, в т.ч. і по телефону, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою працівників Центру;

          Працівники Центру  ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків.

  • професійність:  100%; штатний розпис сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації; посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників “Випуск 80” “Соціальні послуги”; в особових справах працівників містяться всі необхідні документи; проходження медоглядів надавачами соціальних послуг призупинено постановою КМУ від 10.05.2020 року № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»;

          Щомісяця проводяться оперативні наради на яких проходить ознайомлення з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.

          При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляд  вдома застосовувались кількісні показники соціальних послуг:

  • при проведенні аналізу звернень, які надійшли за поточний період, виявлено, що 4 звернення надійшли з приводу прийняття на обслуговування та з проханням посприяти у поселенні до будинків-інтернатів області; всі звернення розглянуті вчасно, у визначені терміни, надані ґрунтовні роз’яснення та підготовлено пакети документів на поселення; одна людина влаштована до геріатричного пансіонату працівниками Центру;

          Кожен кількісний показник переводиться у відсотковий еквівалент (як частка до загальної сукупності), після чого, в залежності від значення, йому присвоюються наступні статуси: «добре», «задовільно», «незадовільно».

          Отже, дані табл. 1 свідчать, що для кількісних показників надання догляд вдома переважає статус «добре» з постійною тенденцією, тому присвоюється узагальнений статус «добре» для оцінювання якості соціальних послуг: догляд вдома в цілому.

Таблиця 1. Статус кількісних показників надання догляд вдома:

Кількісний показник

 

СТАТУС

«добре»

«задовільно»

«незадовільно»

від 0% до 20%

від 21% до 50%

від 51% до 100%

Кількість скарг

«добре»

 

 

Результати  розгляду скарг

«добре»

 

 

Частка задоволених звернень про отримання соціальної послуги догляду вдома

«добре»

 

 

Частота здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги догляду вдома

«добре»

 

 

Відповідність встановлених показників якості отриманим у ході контролю

«добре»

 

 

           Дані табл. 2 свідчать, що для показників забезпечення якості догляд вдома, переважає статус «добре» з постійною тенденцією, тому присвоюється узагальнений статус «добре» для оцінювання якості соціальних послуг в цілому.

Таблиця 2. Статус показників забезпечення якості догляд вдома.

Якіснй показник

СТАТУС

«добре»

«задовільно»

«незадовільно»

від 80% до 100%

від 51% до 79%

від 0% до 50%

Адресність та індивідуальний підхід

«добре»

 

 

Результативність

«добре»

 

 

Своєчасність

«добре»

 

 

Доступність та відкритість

«добре»

 

 

Зручність

«добре»

 

 

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

 

 

Професійність

«добре»

 

 

           Узагальнення статусів кожного показника забезпечення якості соціальних послуг та кожного кількісного показника, і статус, який переважає, присвоюється для оцінювання якості соціальної послуги в цілому відповідно до таблиці, в якій рекомендуються відповідні заходи (табл.3).

Таблиця 3. Оцінка якості соціальної послуги догляд вдома в цілому

 

Показники

Статус

Рекомендації по роботі Центру

Кількісні

«добре»

продовжувати роботу Центру по  наданню соціальної послуги догляд вдома

Якісні

«добре»

Узагальнений

«добре»

           Незважаючи на узагальнений статус «добре» в Центрі надання соціальних послуг Оліївської сільської ради є ряд недопрацювань на вирішення яких потрібно звернути особливу увагу в наступному році. Для покращення матеріально-технічної бази Центру та з метою надання гуманітарної допомоги отримувачам соціальної послуги потрібно активізувати роботу з благодійними фондами, приватними підприємцями та підприємствами громади, релігійними конфесіями.  Оформити інформаційні стенди, для розміщення рекламно-роз’яснювальних матеріалів. Розпочати роботу по отриманню інвалідних візків отримувачами соціальних послуг.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Звідки Ви отримуєте інформацію про події в громаді?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь